Shamballa heter armbanden!

Köpte ju ett par armband igår (tror jag att jag sa) men hur jag än försökt komma ihåg vad de heter så kunde jag inte komma på det. Men idag så fick jag veta det när killen i affären med kepsen kommenterade dem. Tusen tack köra kille för både kepsen och namet (och det framtida armbandet jag skulle få, hehe, nää) Ville bara berätta att jag vet det nu. Vill också berätta att jag älskar dessa armband! Brukar har svårt för just armbant men inte dessa. Nej nej. Jag vill bara ha fler. Tur att de finns att köpa för inte allt för stor summa pengar. 





Typ så ser mina ut. Svart och vit. Lite tråkigt men jag ville köra safe då jag inte visste om jag skulle tycka om dem eller inte, men det gjorde jag ju så nästa gång blir det roligare. Sen är det ju jätte kul att det är magneter i "knyt kulorna" fast lite jobbigt också men ändå kul. Men nog om det, nu ska jag ner och äta fruktsallad och sen vara barnvakt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0