Resten av bilderna

Nu har vi sett Bedknobs and broomsticks (?) som var rätt bra fast den var gammal och dåligt gjord. Barnfilmer gör mig som glad och det gör mina barn mig också. Särskilt när de kommer in och ger mig tobleronen som de köpt till mig. Åh så fina :') de har utan tvekan gjort min kväll. 

Nu ska jag mysa ner mig i min säng framför någon film med min toblerone och sedan njuta av att kunna sova ut imorgon. Hoppas bara att min hemlängtan går över snart.. 

Resten av bilderna från idag. Åh alltså verkligen, massa massa kärlek till dessa barn♥

Kommentarer
Postat av: skellefteåtjej

Förlåt som alltid ska rätta, men den heter Bedknobs and broomsticks! :)

Svar: Hahah tack igen! Som sagt, stavningen sitter inte riktigt där den ska. Tur att du kan hjälpa mig!:D
Rebecka Wallgren

2012-06-23 @ 22:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0