Promnails

Jag har fått äran att måla mina fina kusin Amandas naglar inför balen. Blev hur glad som helst när hon frågade om jag ville, dels för att jag kände mig hedrad att få det förtroendet och uppdraget och  också för att jag sällan får måla någon annans naglar än mina egna... Efter att jag varit glad ett tag blev jag livrädd. VAD ska jag göra? HUR ska jag göra? Vilka färger? Vilket utseende? Osvosvosvosv. Men efter att ha pratar med Amanda om färger och kollat igenom halva instagram och hela google efter inspiration är jag lite lugnare. Nu ska jag bara test måla lite olika förslag på mina egna naglar så hon vet vad hon har för val. 

Men lite spännande är det ändå, vill ju inte misslyckas när det är för ett så viktigt och perfekt händelse eller vad man ska säga. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0