Promenad i solen

Solen tittade fram ungefär i samma stund som jag började gå så det blev aningens varmt i skinjacka...tur att den går att ta av. Tur också att det fanns en del moln på himlen som räddade mig från att behöva svettas ihjäl. Gick iallafall till Peckham park och lite andra parker där i kring. Hittade mig en favorit. Hur mysig som helst men blommor och mycket träd. Hade kunnat sitta där i evigheter om jag hade haft en vän med mig. 

 

Men vännerna rullar in, haha nä nu ska jag inte ljuga med jag fick faktiskt lite sällskap av en kille vid namn Robert som var rätt trevlig. "You got swag" haha, där ser man. Undrar om han kan rappa? Isåfall ska jag göra honom till min personliga tränare om han lyckas hitta rätt Rebecka på facebook förstås. Haha. Tog mig också upp på en kulle som hette......One Tree Hill, hehe. Där kunde man se på utsikten över London och det var fint. 


Kommentarer
Postat av: Anette

Alltså jag fattar ingenting, du åker till England och har sommar och jag vandrar omkring med paraply... hmm...

Svar: sv: haha jaa...det är ju lite jobbigt (men tur för mig) men eftersom att jag vill allas bästa ska jag försöka mig på någon slags soldans så du får sol och inte regn. Hoppas vädret blir bättre!
Rebecka Wallgren

2012-06-17 @ 13:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0