Playday

Tanken var att jag skulle få en lugn eftermiddag och att tjejerna skulle se film. Icket. Jag var tydligen roligare än en TV, och mina nagellack, och mitt fotoalbum,  och jag föll för frestelsen. Självklart kunde jag inte neka deras söta små leenden som bad mig att måla deras naglar. Sen var det ändå en rätt lugn lekdag ändå, inte så mycket kaos när det bara var dessa två. 

När Kit kom hem ville han också ha naglarna målade. Först trodde jag att han skojade eftersom att han är så "pojkig" av sig. Men sen kom jag på mig själv med att så kan jag ju inte stå och tänka. Han är fem år och vill han ha naglarna målade så ska han få det! Röda och silvriga blev dem och nu har jag tid för mig själv = dags att måla mina egna naglar, hitta kläder och allt sånt innan det bär av till adventure bar (eller om det var club?) så förhoppningsvis har jag en jätte bra kväll framför mig med Amanda och hennes kompis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0