Packar för fullt!

Tog en paus nu i packningen för nu behöver jag mammas hjälp (hehe) och hon är inte hemma för stunden. vad jag packar är ju kanske inte så jätte kul att läsa om (det skulle inte jag tycka iallafall) Men jag kan iallafall säga att det är otroligt svårt för jag vet ju som ingenting om vädret eller nåt, men samtidigt är det jätte lätt för jag ska ju som ta med typ allt (eller ja, allt som ryms) så egentligen behöver jag ju inte tänka så mycket. 

Nåja, ska iallafall en sväng på stan också och köpa lite saker som jag behöver men inte har. Samt presenterna till barnen. Herregud jag kommer inte klara av att ge dem presenterna för jag kommer vara för rädd att de inte tycker om vad jag köpt... men förhoppningsvis uppskattar de tanken och tycker om att öppna paket och blir glada av det. Haha. Återkommer med hur reaktionerna blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0