Packa....pausa!

Nu har jag tagit en liten paus, men jag är ändå snart klar och ord kan inte beskriva hur skönt det känns! Dock är jag väldigt väldigt trött så det känns som att jag ska somna var och varannan sekund. Men jag har lovat att spendera mina sista två nätter med honom och jag brukar alltid försöka hålla vad jag lovar så det är bara att fara. Kändes dessutom genast mycket lättare när han erbjöd sig att hämta mig. 

Antar (hoppas) att det kommer bli en rätt tidig kväll, har nämligen en hel del att göra imorn. Människor att träffa en sista gång, städa rummet och slutligen avskedsmiddag med min familj och så. Stackarna, de har knappt sett mig nånting den senaste veckan känns det som. Nåja, nu ska jag börja väcka liv i mig själv och invänta Albin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0