På gatan där jaaag bor

Nu är jag tillbaka och ska snart göra lite lunch åt mig. Martha har en "school play" (vafan blir det på svenska?? problem problem problem) någon gång i efter middag, kring två tror jag att det var. Så det ska bli kul att se på tycker jag. Ska även försöka ta lite bilder med mobilkameran och hoppas att det går bra! 

Köpte inget annat än kakor på stan. Men testade mycket som var fint och som det mesta på "min gata" så var det billigt. Hehe. Alltså det går verkligen inte att förklara den gatan, det är som äcklig men... mysig på något sätt. Känns som värsta utlandet och inte alls som London med alla skumma affärer men med vissa guldkorn. Jag tror man måste gå på den för att riktigt förstå vad jag menar. Haha. Ska dit imorn med Amanda iallafall tror jag så att hon får se den, kanske slår jag till och köper något då istället. Den som lever får se. 


Jag och Amanda i fredags. Hehehe.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0