Nighttime

Åh, det är så skumt att skriva på svenska när jag pratar engelska hela tiden. Konstigt hur snabbt det känns som att jag lär mig och hur snabbt jag börjar använda the british accent. Haha. Har iallafall just ätit middag med Lucy iform av bakpotatis. Huuur gott som helst! Har bara ätit det en gång tidigare och jag kommer inte ihåg att det var så gott. 

Lekt med barnen har jag också gjort, lite hela tiden sen vi kom hem från parken. Kul att de börjar tycka om mig så de vågar leka med mig haha. Imorgon ska jag på möte med banken klockan nio och får sova fram tills dess så jag behöver inte gå upp halv 8 vilket känns skönt, är väldigt trött redan ändå så jag ska börja dra mig mot sängen nu. Godnatt!

Från när jag satt i parken och väntade på att barnen skulle sluta skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0