NI HADE RÄTT!!

SJÄLVKLART är det på Hogwarts jag har varit! Eller ja vissa delar av det. Bland det coolaste jag varit med om, tänk att jag har varit där de spelade in på riktigt liksom?? Wow! Mitt favorit ställe var gården, där Malfoy blir en iller och även korridorerna där. Hur fint som helst! Och det var dessutom knappt några människor alls där = lättare att ta bilder samt enkelare att gå runt och kolla på allt (och roligare) Fast vid ett tillfälle, när jag var i trappen, då var turisterna rätt bra för det var en hel skolklass från Japan i skoluniform (som ni kan se på en av bilderna) så de fick agera Hogwarts elever. 

 

Coolt var det iallafall, och ja jag kan säga såhär att än är det inte slut hehe....hoppas jag. Den som lever får se. Nu ska jag iallafall ut i solen igen. London bjuder på strålande väder idag med sol och näst intill molnfri himmel. Med undantag för just nu, det kom ett stor moln så då passade jag på att gå in och avsluta detta inlägg. Men snart ska jag ut igen.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att se bilderna paralellet!

2012-06-20 @ 16:05:53
Postat av: Hilda

ahh så coolt! blev fasen avis nu alltså!!
hoppas du har de super där borta :D

2012-06-28 @ 21:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0