Nedräkning

Kollade igenom min kalender nu för att kolla upp lite datum och sånt och genast slog det mig att det är inte alls så långt kvar till nånting faktiskt. 

Det är två veckor tills Jonas kommer. När han har farit är det en vecka tills vi far och besöker Lucys föräldrar någonstans på landet (så mysigt!) där vi är i fyra dar. Efter det är det bara två dagar tills vi far till Isle of Wight där vi är i typ två veckor. Sen... (här kommer "the big deal")... är det bara en vecka tills jag besöker Sverige!!! (och då är det bara en helg tills ni börjar om skolan, hehe tag vara på sommarlovet nu)

Ah!! Alltså fan va livet kändes bra efter att ha kollat igenom det där. Sen har jag ju massa kul datum mitt ibland allt annat. Bland annat ser jag jätte mycket framemot deras "street party". Då hela gatan blir som en parad, haha nä men jag vet inte men kul känns det. Men allvar, jag kommer fan hem snart. Men ännu mer snart kommer min älskade bror, Åh vad livet är bra idag!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0