Mot Oxford!

Har just slängt på mig lite kläder och smink, målat naglarna och förstört naglarna för att jag var tvungen att hålla bort håret när jag tog kort. Ack ack ack...vilket elände...nädå, det syns inte så mycket och vem ska kolla idag liksom? 
 
Ska springa ner och äta lite frukost om någon minut och sen ska vi göra oss redo för idag ska vi till Oxford. Familjen ska på nånting tråkigt, eller ja, tråkigt för mig rättare sagt så jag ska gå runt lite på egen hand men det har jag absolut inget emot. Jag har en liten plan på vad jag ska försöka hitta. Visar ikväll ifall jag lyckas, tills dess kommer bloggen stå still idag så ha en trevligt söndag och Godmorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0