Molnpaus nr.2

Nu kom det ett stort moln igen. Typiskt, fast ganska lagom faktsikt eftersom att jag ska äta lunch snart. Skön dag det här. Har dessutom en trevlig kväll framför mig verkar det som. Först ska Joe vara med i någon konsert på hans skola så det ska bli kul att se. Sen ska jag göra mitt första besök på en englesk pub. Haha spännande. Ska möta upp en tjej som heter Amanda där och förhoppningsvis kommer vi komma bra överens. Annars kan det bli jobbigt.. 

 

Appro på ingenting (och för att jag inte har någon bild) så kom jag i kontakt med den här låten idag. Det var min favorit i femman...? Nåt sånt minns inte exakt. Men jag minns musikvideon och jag minns att jag tyckte att tjejen i kjol hade så snygga kläder och sen minns jag också att tjejerna som sjöng var från typ vitryssland och egentligen inte kunde engelska. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0