Misslyckad tur till stan

Hittade ingen bra kamera inom en bra prisklass så jag köpte en keps istället. Vafan hände där? Jag kommer aldrig använda den och jag menar det verkligen, aldrig. Men jag kände bara att jag ville ha den och när killen i affären gav mig den för 20 pund istället för 30 så kunde jag inte låta bli. Var ju trots allt halv deprimerad och behövde tröst köpa något. 

Sen blev allting kaos när jag skulle hem för mitt oyster card hade tydligen slut pengar vilket jag blev väldigt chockad över! så det slutade med att jag kom hem försent och behövde hämta barnen en halvtimma senare än tänkt.. oj vad jag skämdes kan jag lova även om det inte var mitt fel egentligen. Nåja. 

Så med andra ord borde jag ha stannat hemma och solat för jag har bara gått runt och svettats utan anledning. Eller ja, jag fick ju en keps men jag hade hellre fått en brunare hy... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0