Min dag!

Idag har jag tagit tre flugor i en smäll och försökt ändra hudfärg samtidigt som jag försökt ändra kroppsform samtidigt som jag försökt hålla igång bloggen. Med andra ord har jag solat, "tränat" och bloggat. Så fort solen började lysa har jag sprungit ner för alla trappor och lagt mig och solat så länge som möjligt tills nästa stora moln kom, då har jag sprungit upp för alla trappor och slängt iväg ett inlägg tills solen började lysa igen, och så har det sett ut lite mer eller mindre hela dagen. 

 

Nu är det dock slut med det. För nu ska jag passa på att duscha när barnen är i skolan och sen hämta dem. Sen hörs vi nog mest troligt inte förrän jag kommer hem ikväll. Så ha en fortsatt trevlig dag! Nu väntar duschen. 

Lite bilder från idag där ni ser alla trappor jag sprungit i. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0