Midsommar naglar!

Om jag inte får ha blommor i håret (för det vet jag inte hur man gör) så ska jag minsann ha blommor på naglarna tänkte jag (för det vet jag hur man gör) Så jag målade lite röda och blåa blommor på min ljust mintgröna äng (syns knappt) på några av fingrarna. Ett av fingrarna råkade vara fuck you fingret. Så i väntan på att jag ska lämna huset försökte jag desperat att få till en snygg fuck you bild.... gick inge vidare. 

Nu fick jag iallafall ett klar tecken om att det är okej att gå. Ojoj, funderar starkt på att ta med en väska även fast jag inte vill så att jag kan ha med mig andra skor. Annars lär det bli barfote gång på Londons gator någon gång under natten är jag säker på. Saknar mina bekväma klackar. Men de får jag inte se en skymt av förrän om en månad då min älskade bror kommer med dem. Längtar nästan mer efter dom än honom. Okej, skojar. Idag längtar jag som fan efter allt och alla i Skellefteå (typ) Okej allvar. Nu ska jag ut!!! Herråååå 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en bra kväll! Kram

2012-06-23 @ 01:19:50
Postat av: mamma

Inte anonym utan det var din mor som skrev ovanstående kommentar....

2012-06-23 @ 01:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0