Midsommar frukost!

Blev helt överlycklig när jag hittade den här frukten i köket imorse. Har älskat den hela mitt liv men inte ätit så ofta och kan pinsamt nog inte komma på vad den heter... persika? Nektarin? Jag skulle vilja säga persika men nektarin känns mer bekant. Nåja, jag blev glad iallafall! Visste dock inte vad jag skulle äta den och eftersom att jag inte riktigt känner deras kök helt än så fick jag ta det jag hittade, vilket blev grekisk naturel yoghurt. Funkade utmärkt!

Så nu är jag mätt och belåten men väldigt trött... och eftersom att jag har en lång och "viktig" dag framför mig med inte många minuters vilo pauser så tog jag beslutet att det är smart att sova en stund nu. Hörs sen. Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0