Middag!

Belönade mig själv med pizza ikväll. Samt glass efteråt. Mycket gott, mindre nyttigt men det spelar ingen roll. Jag förtjänar det! Tror att jag börjar få min första hemlängtan nu, iallfall lite grand... fast ändå inte. Det är inte så att jag egentligen längtar hem. Kanske är det för att jag har varit här ett tag nu och börjar se lite alla möjliga sidor på allt och alla? Hm, jag vet inte. Men hemlängtan är det nog faktiskt inte skulle jag påstå. *

Det är som konstigt, det känns som att jag har varit här hur länge som helst men samtidigt känns det som att tiden har gått jätte fort. Som vanligt med andra ord typ. Äh, nu ska jag sluta, jag tjollrar bara på om allt och inget nu känner jag. Inte bra, inte kul. Ska sova istället. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0