Lunch i solen

Har just tryckt i mig en förvånansvärt god lunch i form av ett pitabröd fyllt med skinka, ost, tomat, gurka och lite sallad som var nyplockad från deras bakgård. Coolt. Trodde att det skulle smaka konstigt av någon anledning men det var riktigt gott. Tur det. Så nu är jag mätt i magen och funderar på att ta en snabb powernap innan jag ska hämta barnen om ca en och en halv timme. Solen försvann dock just annars hade jag lagt mig där men nu ser det ut som att solen har lyst klart för idag tyvärr. Men min säng är så skän att det inte gör något och jag märkte dessutom att jag glömt min bikini underdel så jag måste ta och köpa mig en ny någon dag i framtiden om vädret ska fortsätta vara på detta vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0