Lunch i parken

Äntligen har jag skaffat mig ett bankkort! Som dessutom är nästan samma som mitt svenska så det känns inte så svårt (hoppas det stämmer) Såg dessutom på vägen hem att den banken jag har nu finns på samma gata som banken jag var på först = att den också bara ligger runt hörnet. Skönt!! 

Träffade iallafall Amanda efteråt och åt lunch med henne i parken och pratade lite om imorgon. Hoppas bara att vädret vill bli bättre för idag regnar det så jag här härmed invigt (?) mitt paraply. Det tog en vecka, det är ju inte så farligt, inte om man tänker på vad man brukar säga om vädret i England. 

Städerskan har varit här idag, det både syns och känns på lukten kan jag lova. Det ska jag fira med att stöka ner i köket. Är hungirg som en varg och om jag ska orka vara barnvakt ikväll igen bör jag äta något innan jag hämtar dem = nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0