Lite sol

När jag kom hem efter min powerwalk sken solen som bara den. Så jag rusade upp för trappen och slängde på mig bikini och shorts och satte mig på ballkongen. Där hann jag sitta i max tio minuter innan det kom ett stort moln som jag inte orkade vänta på att det skulle försvinna. 

Fast nu har jag varit ute några minuter igen och även blivit utelåst av Kit...hahah tur att Martha är snäll. Men nu verkar det snart bli sol igen så då kommer jag springa ut ett tag igen, fast denna gången tar jag med mig nyckeln. Hehe. 
Okej, jag vet att jag har publicerat denna rätt nyss, men jag har ingen annan solbild och det är liksom typ precis såhär det ser ut. Den passar in i inlägget med andra ord. Punkt. Lev med det. Hehe...förlåt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0