Lek lek och ännu mera lek


Först lekte vi som ni kan se med webbkameran vilket de tyckte var HUR kul som helst! Haha, jag med. Ni som har följt bloggen vet ju sen tidigare att jag gillar att förvränga mitt ansikte...hehe. 

Sen lekte vi tagen ett tag tills jag insåg att det började vara dags att gå in för att bada. Det var de däremot inte så taggade på. Då slog min geni hjärna till och jag bestämde att vi skulle leka oss i säng. Så vi lekte pirater och badkaret var skeppet och medans de badade ritade jag och Joe en skattkarta och gömde sedan skatten (som var en sagobok) som de sedan fick hitta och sedan läste vi den som godnattsaga och nu sover de små piraterna snart så sött så. Hihi, ibland känner jag verkligen att jag är smart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0