L Ö R D A G

Godmorgon! Eller ja, ännu mer Goddag egentligen. Hade ni en bra kväll igår? 

Det hade jag! Dock blev den verkligen inte som jag hade tänkt fast samtidigt hade jag knappt tänkt någonting. Funderade fram och tillbaka på om jag skulle ut eller inte men efter att ha hamnat på en fest där alla skulle på Mollys och alkoholen började verka så kändes det som det rätta valet. Annars var min tanke att egentligen inte dricka så mycket alls och sedan fara och vara med Jesper när alla skulle ut, men nu blev det på utång och jag hade jättekul! 

Idag väntar lite lätta uppgifter, städning och sånt. Sen borde jag verkligen försöka göra klart min header på något vis, eller ja hela min design egentligen. Är expert på att börja med saker men sen inte riktigt göra klart dem och jag vill inte att det ska hända så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0