Klänning och blå himmel!

Även fast jag har svullna ögon från allt gråtande igår (hehe) så är jag på bra humör. Jag är med andra ord inte så ledsen som jag ser ut idag. Ska och köpa en klänning och lite smink snabbt sen ska jag hem och sola sola sola så mycket jag bara kan (hoppas för guds skull att solen inte går i moln just när jag kommer hem som alltid annars..) Sen har jag insett att jag har ju fått barnbidraget från hemma nu = att jag kan använda det till att köpa en kamera = att jag kan köpa en dyrare utan att behöva oroa mig för att känna mig fattig. Kameran införskaffas mest troligt imorgon! Då vet ni det, nu ska jag skynda mig så att solen inte hinner gå i moln! 
 

Kommentarer
Postat av: william

roligt att köpa en kklänning:DDD

SV; Naw tackar så himla mycket! Så snällt sagt:)
Och säg gärna vad du tycker om mina "The Beautiful Thief" Modellbilder som jag har tagit:D

Svar: sv: Jo rätt kul faktiskt, särskilt då jag inte brukar det!:)
Jag tycker mest om den första, gillade som "rörelsen" i bilden eller vad man ska säga!:) ha en bra dag!
Rebecka Wallgren

2012-06-30 @ 14:32:50
URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0