Hemma igen!

Hann inte skriva något mer inlägg innan jag for för jag var verkligen tvungen att skynda. Men nu har jag då kollat lite på stan, helt förrvirrad blev jag  av alla gator och det känns helt sjukt att jag kommer kunna dessa gator som min egen byxficka mest troligt om några månader. Crazy! 

Var iallafall kul att komma iväg en stund. Kollade på klänningar, har nämligen förstått att jag kommer "behöva" lära mig att använda klänning här för att inte känna mig underklädd och sånt. Sen måste jag köpa en innan helgen så det kollade jag. Men köpte ett linne med storbritannien tryck på bara "för att" istället. Får fixa klänning sen. Ja blablabla sen har vi gått runt och så och nu är jag hemma och är DÖD! nej, självklart lever jag men jag känner mig mer död än levande och vill bara sova men det kan jag inte (tror jag) sen lyser solen rakt in i mitt rum så det bli gaaaalet varmt. Puh... jobbigt liv. 

Typ såhär känner jag mig just nu... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0