Har lärt mig lite nytt:

"Ippie dippie doo, dog did a poo. Went to the cinema at half past two. When the movie started everybody farted. Ippie dippie doo, dod did a poo"


"Happy birthday to you, stick your head down the loo. I know it's disgusting but it's healthy for you" 

"Scooby dooby doo where are you? - I'm half way down the loo"


Sånna här ramsor får man alltså lära sig när man spenderar dagarna med 5 och 6 åriga engelska barn. Tänkte att jag skulle föra dessa fina ramsor vidare till det svenska folket också. Hope you like it. Hahaha. 


P.s ifall att någon skulle vilja klaga på stavningen så uppskattar jag det eftersom att jag inte har någon aning om hur vissa saker stavas. 

Kommentarer
Postat av: skellefteåtjej

"Loo" och "healthy" stavas det:)

Svar: TAAACK!!:D
Rebecka Wallgren

2012-06-22 @ 00:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0