GOOOO ENGLAND!!!

Här är lite bilder från min kväll. Träffade som sagt Amanda på en pub och såg England spela mot Ukraina och de vann med 1-0, Yey!! Hon var iallafall jätte trevlig så jag hade en jätte bra kväll. Dock så jobbar vi båda imorgon så det blev en tidig hemgång, men det var kul sålänge det varade och jag ser framemot nästa gång. 

Har en liten sovmorgon imorgon sen ska jag se när Martha har något slags musik prov i skolan eller vad det nu var. Spännande iallafall och kul att få se vad de kan. Joe var förovrigt jätte duktigt i konserten och det var kul att se på. Nu ska jag snart sova men ska prata lite mer med Jonas. Helt galet att han kommer hit om mindre än en månad! Wiho!!! Godnatt på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0