Godmorgon!

Nu börjar allvaret, min första riktiga vecka är igång och jag håller på att få lära mig allting som är värt att veta i detta hushåll. Jag känner ju att ju mer tid jag spenderar i den här livsstilen så vet jag ett av mina framtida drömjobb: hemmafru! Haha, nä men allvarligt så är det som kul att gå och bädda barnens sängar och fixa till i huset så att det ser fint ut och det känns verkligen inte alls tråkigt eller jobbigt eller som att jag slösar bort min tid för jag har ju inget annat som jag måste ha gjort. Kanske blir det värre efter några veckor men än så länge passar detta mig så bra så. 

 

Det är något annat spännande som händer idag också. Arkitekterna ska komma och visa ritningarna på hur huset kommer se ut. WOW! Tycker sånt är så himla kul, kanske får jag idag veta om arkitekt också är ett drömjobb? 

Tänk er att detta hus alltså ska blir ÄNNU högre!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0