Godmorgon!

Mitt internet var hur segt som helst igår, kunde inte prata med någon och det tog en timme minst att ladda upp EN bild. Så jag loggade bokstavligt ut. 

 

Idag lyser iallafall solen rätt duktigt och jag har gjort allt som jag måste göra idag så jag är nu ledig fram till halv fyra då jag hämtar barnen. Det betyder att jag äntligen har lite tid att påriktigt lägga mig och sola. YEY! Men då är ju problemet som sagt att jag inte har någon bikini underdel...men eftersomatt klockan bara är halv 10 så har jag ju tid att ta en sväng förbi Primark och se om de har någon billig lösning för stunden. Annars får jag väl sola i trosor, det är ändå ingen som kan se...hehe. 

Såhär såg min gårdag ut iallafall, lekte hela kvällen efter att ha hämtat barnen. Måste även få berätta, om ni kollar på sista bilden så ser nu att han gör något bordet, visst? Han dansade av lycka för att han tyckte att det vi byggt var så coolt. Haha. "Mummy! Mummy! Look what we did? iiiiiih" Det sista var ett glädjeskrik. Haha han är för söt ibland alltså.

 

Men nu ska jag iallafall springa iväg och kolla biniki sen när jag kommer tillbaka ska jag visa svaret på vars jag var i Oxford. För som ni säkert redan förstått så gick det inte att ladda upp de bilderna heller igår. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0