Godmorgon!

Min kamera är fortfarande medvetslös och jag vill söka upp en torped för att straffa den mannen som förstörde min kamera och som därmed tvingar mig att låta en hel veckolön gå till en kamera som jag egentligen redan skulle ha haft. Arrrrgh!! För visst, nog kan jag vänta två veckor och leva på en halv veckolön men då är jag utan kamera i två veckor och det vill jag inte heller för jag kommer inte så långt på min mobilkamera... fan!

Så med andra ord kommer mig dag bestå av en tur på stan för att kolla på kameror, sedan kanske en powerwalk för att jag känner mig som en hög med bajs efter allt onyttigt jag ätit på senaste tiden. Återkommer, ska ligga tjura ett tag till över kameran....fan!  
Den ända bilden jag kunde hitta där jag såg lite arg ut. Hahaha... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0