Godmorgon!

Jag är vaken och mår bra! Härligt, dagen har just börjat och bjuder redan på två bra händelser! inte illa. Himlen är klar blå dessutom vilket också är kul att se. Ska snart ta mig ner för trappen och sedan ta barnen till skolan sedan har jag en dag med mycket uppgifter framför mig. Eftersom att det är måndag ska jag efter att ha lämnat barnen snygga till huset lite mer noga än vad jag gör alla andra dagar. Sedan ska jag ta bussen in till London och ja allt det där för att sedan i de bästa av världar vara tillbaka i tid för att hämta barnen även fast Lucy sagt att hon kan göra det. Jag menar, det är ju ändå min uppgift och då vill jag göra allt jag kan för att hinna det. Men går det inte så går det inte och då är det skönt att det finns en back up plan så att säga. Nu ska jag ner, Godmorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0