Gav upp solandet...

Blev lite less att springa ut och in sen börjar ju klockan bli så pass mycket att solen inte riktigt "tar" längre. Iallafall vad jag har hört. Nåja, jag kommer få fler chanser att sola (hoppas jag) Sitter istället och svettas sönder i mitt rum (solen lyser nämligen rakt in) och planerar inför kvällen och morgondagen. England spelar ju ikväll, så vi ska fara till någon pub och vara med och heja. Förhoppningsvis är det lite mer folk nu så att det blir ännu mer stämning än sist. 

Sen imorgon ska jag in till London för ett snabbt möte med organisationen, sen ska jag nog mest troligt möta upp Maria för lunch verkar det som och sen får vi se. Förhoppningsvis är hon sugen på att utforska staden lite. Jag har ju som inte varit in till själva London ännu, jag har ju satt familjen och området jag bor på i första hand men nu när jag börjar hitta rätt bra här (gick med huvudet hela tiden i andra tankar hem av mig själv från Peckham park vilket är en liten bit och ganska många höger och vänster svängar på en massa gator) Så nu är det dags för något nytt. Men först - Fotboll!!!

Gooooo England!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0