Fotbollskväll!

Idag är det torsdag = fotboll = ÖL!!! 

Har blivit extra intresserad av fotboll sen jag kom hit, iallafall att kolla på den. Haha. Detta har ingenting att göra med drickan som med följer, nejnej, utan det handlar om stämningen (ok, lite drickan) för det har som blivit så att vilken dag det än är fotboll så är det feeeeest. Okej, inte riktigt. Skit samma, ska möta Amanda på The actress där vi var sist. Lär väl dock inte vara lika mycket folk där nu som då eftersom att det inte är England som spelar. Men har är alla galna i fotboll (och öl) så det spelar nog ingen större roll, kanske. Haha. Anyways, nu ska jag ut. Ciao!!! 


P.S  måste lära mig hur man öppnar fönster, jag kommer DÖ här inne av värmeslag inom en snar framtid annars misstänker jag... 

Kommentarer
Postat av: rebecka

Hur dyrt är typ dricka och sånt där? :D

Svar: sv: alltså det beror helt på vars man går (jag antar att du tänker på klubbar och pubar och sånt) men jag tycker att det är rätt billigt jämfört med Sverige men då köpte jag typ aldrig drinkar och sånt hemma typ, haha. Men på adventure bar kostar en shot typ 3-4 pund och min favorit drink typ 7 pund. Vilket är typ 70 kronor.
Men har inte jätte bra koll hur billigt det är jämfört med Sverige som sagt, men än så länge är det lite billigare vad jag har hört iallafall:)
Rebecka Wallgren

2012-06-29 @ 01:44:19
URL: http://annaorebecka.blogg.se
Postat av: Anonym

Var har du köpt det där uuuur snygga linnet???:O

2012-07-01 @ 22:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0