FÖR HON HAR TAGIT STUDENTEN!

Har inte haft mycket tid för bloggen, ramlade in hos Albin igår kring halv 2 och vaknade sedan och for och skaffade mig sommarlov på riktigt och har sedan kollat in min fina fina Amanda vid kyrkan, på flaket (eller ja, buren eller skrindan eller vad man ska kalla det) och på torget. Grattis Amanda!!

Sitter nu hemma och försöker hinna ifatt mitt liv (det lever lite för snabbt för min hjärna) och ska inom en snar framtid (egentligen typ nu) byta kläder och fara till min kusin på stundentmiddag sen börjar allvaret. Haha, vi hörs och om inte: Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: elin

OM NÅGON SÅ ÄR DET DU SOM SKA HA VÄRLDENS BÄSTA RESA!!!!!! kommer sakna dig!!! lika mycket mitt fel att vi inte sågs i stan ju ;)

Du måste lova att höra av dig därborta och berätta hur du har de <3

2012-06-08 @ 16:37:38
URL: http://elinnilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0