Fixa busskort!

Glömde bort att jag skulle fixa ett busskort när jag var ute och gick så jag ska se till att skaffa ett nu istället. Sen är jag dessutom så sötsugen så jag tror att jag snart kommer dö eller, iallafall så var jag det. Gav just mina tänder min nya dagliga behandlig för vitare tänder (hoppas det funkar!) och då försvann typ sötsuget? Jag är inte säker än men isåfall är det ju ännu bättre. Jag får vitare tänder och slutar vara sugen på sötsaker. Vilket bra köp! 
 
Men hur som, så måste jag ändå som sagt och köpa ett busskort för mest troligt och förhoppningsvis ska jag in till centrum på ett möte med Peek a boo och då måste jag ha ett busskort. Buss/tåg kort egentligen, aja. Vi hörs sen! 


Kommentarer
Postat av: Grannarna

Här tar vi bussen till Burträsk...och promenad till Bergsvallen för boll och lek. Garageplanen är målad med krita samt att din bror har gjort en kladdkaka idag.
Vi har även ett gäng attackmygg som kretsar kring Fodergränd...

Njut av livet och London vi är lite avis på dig..
A och E

2012-06-18 @ 22:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0