Filmkväll!



Ikväll har jag alltså varit barnvakt. Har alltså lagat mat (samt ätit den) och sett film med mina tre nya favoriter. Fick lite moderskänslor när jag slängde någon blick på dem när vi kollade på film, de är för fina alltså. Vi såg 101 dalmatiner vilket var jättekul eftersom att jag inte sett den sen jag var liten. Sen trodde jag att det skulle bli en lätt match att få dem att sova men jag hade fel...kan ju som inte vara för arg i början och de är alldelens för söta för att jag ska kunna låta bli att svara när de frågar hur man säger huset brinner på svenska. Men nu ska jag fortsätta prata med Angelica och alla på skype sen sooooova. Ska till oxford imorgon och göra någnting spännande...hehe. Hoppas jag... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0