Färdig!!


OH MY GOD!!!

Jag kan inte fatta att det verkligen är sant men det är det. Jag har just skickat in det sista av allt skolarbete. Alla kurser jag behövt tenta av den här terminen. Det var på håret men jag klarade det. Jag klarade det!! AH!! Måste fira det här på något sätt (visserligen är lättnaden ett jävligt bra pris i sig men) Ska bara komma på vad...

Det första jag ska göra är att ta mig hem och försöka ta död på min JÄTTE finne som håller på att ta form i mitt ansikte. Jag vill dö...det gör så jävla ont att jag knappt kan prata. Vem var det som sa att man får mindre finnar när man är ute i solen? För mig verkar det ha motsatt effekt och när jag väl får finnar är de lika stora som halva jordkloten. Snacka om nitlott... Men den försvinner inte av att jag går runt och är sur på den. Så jag ska fortsätta le och vara glad åt att jag är klar med all skola. Dock gör det ont att le...


 


Kommentarer
Postat av: william

härligt att avra klar:D



Och säg gärna vad du tycker om mina skisser som jag har ritat inför min nästa Fotosession:)

2012-06-01 @ 15:07:29
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0