EN dag kvar!!

Vaknade när Albin gick upp och har inte lyckats somna om sen dess. Har drömt om flyg och flygplatser hela natten så jag tror att mitt undermedvetna har börjat förstå att det är allvar. Jag förstår fortfarande ingenting, eller okej lite allvar förstår jag att det är men inte så att jag påriktigt kan förstå att det här är sista dagen som jag bor i Sverige på ett år. Sista dagen. Oherre.... det jag är mest nervös för är flyget. Men jag kommer förmodligen bara sitta och gråta hela vägen så det kanske gör att jag glömmer att jag är rädd? Annars får jag hoppas att det sitter någon söt bebis bredvid mig igen eller kanske en gullig tant som kan prata lite med mig. Om inte så får jag trösta mig med att det inte är så långt jag ska flyga.

I skrivande stund ligger jag och skrattar åt disney faces swap, HUR kul om helst! Kolla själva här. Där kom jag även i kontakt med denna, bland det konstigaste jag sätt men gud vad jag skrattade....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0