Don't break my heart

Trodde till en början att möten på banken gick jättedåligt för det fanns inget sätt för mig att bevisa min svenska adress och hur trevlig han jag pratade med än var så förstod jag att han inte kunde fuska för min skull. Istället kom vi fram till en lösning som faktiskt verkade ännu bättre så det var en glad Rebecka som lämnade banken med att svara att jag hejar på Sverige ikväll innan hissdörrarna stängdes. 

 

Jag vet inte om jag har sagt det förr men det är otroligt vad trevliga och sociala alla människor är här. Så himla härligt! I skrivande stund har jag just gått igenom sommarens alla datum och vet nu de exakta datumet för när jag kommer och besöker Sverige. Ooooo spännande, jag tänker hålla på spänningen tills att biljetten är bokad. Har dessutom också fått veta det exakta datumet för när min bror kommer hit. Yey!


Hittade en fin liten bänk på väg hem från banken. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

det där med brodern behöver vi visst kolla en gång till! Vi hörs!

2012-06-15 @ 16:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0