Det måste kännas i ditt hjärta påriktigt

Jag börjar bli riktigt bra på att blogga igen tycker jag själv (men nu kommer jag säkert sluta vara det bara för att jag sa sådär...) Det känns ju bra eftersom att jag har som plan att blogga så mycket jag kan i London för att låta er alla veta vad jag gör, vad som händer, hur jag har det och allt sånt där tjafs. 

Har tänkt försöka sova snart iallafall, jag må vara ledig men jag har en hel del som jag gärna vill hinna göra ändå, förhoppningsvis ska packa väskan bli en av dem. Min hjärna vill inte riktigt förstå att det måste göras...idot. Kommer sluta med att jag packar dagen innan och glömmer allt. Nä, låt oss hoppas att jag gör det innan dess. Vore som skönast så. Men skönast nu är att sova så, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0