Dags att fixa bankkort!

Det verkar inte bli så mycket tid att ligga i solen, istället blir det att gå i solen. Ska försöka fixa både bankkort och SIM kortet idag. Både jag och Lucy kände att efter igår så vore det tryggare om jag hade en fungerande mobil. Var typ bland det läskigaste jag har gjort att gå själv från bussen när det var alldelens mörkt ute och inte ha en fungerande mobil. Sen är det ju jobbigt vid flera tillfällen men igår fick vi smaka på det på riktigt. Så det ska fixas så snart som möjligt. Måste bara kolla om min mobil är låst till halebop, för jag vill ju helst kunna använda den. 

Nog snackat. Ska gå ut och sätta mig och vänta på att Lucy ska bli klar! Ha en bra dag!

Förresten så har min dator slutat laddas. Det är något fel med adaptern så jag måste försöka skaffa mig en ny snarast annars är jag utan både mobil och dator och det känns ju inte allt för bra om jag ska vara ärligt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0