Dags att fara!

Nu är det hög tid för mig att fara om jag har tänkt att hinna med bussen, hehe. Ni som har följt bloggen ett tag vet ju att det inte riktigt är min starkaste sida, att hinna med bussar. Den går iallafall kvart över och jag vet inte riktigt ifrån vars och det slog mig dessutom att jag inte har ätit något och jag är hungirg så det skriker i min mage... hur ska jag lösa det? Om jag skyndar mig att gå nu kanske jag kan hinna köpa något att äta på bussen? Får satsa på det, annars får jag glatt promenera hela vägen och äta medans jag går, det funkar ju också. Nä dags att skynda om jag ska hinna. Ha en bra kväll! 

Kommentarer
Postat av: elin

önskar dig all lycka att hinna med bussen ;)

Svar: ahah takc, du vet ju som hur jag har det eftersom att vi är samma;)
Rebecka Wallgren

2012-06-24 @ 22:42:59
URL: http://elinnilssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0