Curry curry curry

Jag har märkt att flera av mina inlägg har blivit ett upprepat ord av något jag ska göra. Som nu till exempel, jag ska äta curry så jag tänkte på curry och då blev rubriken "curry curry curry". 

En annan sak jag märkte är hur otroligt fiffiga spetstrosor är. De behöver ju knappt torka efter att ha blivit tvättade!! Från och med nu ska alla mina trosor vara i spets så slipper jag vänta. Hehe. 

Sen har jag (ännu en gång) märkt att jag inte har en kamera och måste ta bilder i webkameran. Tycker synd om er och om mig själv. Men jag ska sluta tjata om det och köpa en ny på fredag. Tre dagar kvar, håll ut!! 

Det är vad jag är märkt under dagen som gått. Just nu i skrivande stund märker jag att jag ska gå ner och äta min curry som jag pratade om i början. Snyggt av mig att binda ihop början och slutet med curry! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0