Busstrejk

Fick just veta att det tydligen är busstrejk i London... inte bra. Verkligen inte bra. För vi hade ju som sagt planerat en midsommar picknick men eftersom att Amanda måste och hämta sin kompis på flyget så kommer vi inte kunna det nu eftersom att tunnelbanan kommer vara överfull och därför ta mycket längre tid...

Det enda som är lite skönt med det är att jag just fick mycket mer tid på mig. Vaknade nyss och behöver en dusch samt en sväng på stan i hopp om att äntligen få fixa mobilen. Tidigare kändes det lite stressigt då jag skulle behöva klämma in en midsommar lunch i allt det. Så en sammanfattning av detta blir tråkigt men skönt! 
Förra midsommar. Har sutttit nu i några minuter och kollat på min långa hår, fan.. jag saknar det mer än vad jag saknar min familj...nästan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0