Blöööööh

England förlora, ville gråta helt allvarligt, det var typ det värsta som hänt mig. Sen for vi till adventure bar för en tröst drink. Då blev jag glad igen för där är alla trevliga och jag fick dansa också. Påvägen hem fick jag sällskap av en räv...? Har varit i London i tio dagar och redan seett 2 rävar på nära håll och har vott i norrland hela mitt liv och sett som max 2 rävar på långt håll. Vars blev det fel? 
Mobilbilder från min kväll. Helt galet mycket folk framför fotbollen. Min taktik var att se om nätet rörde sig samt lyssna hur alla andra regaerade. 90% av matchen körde jag på detta knep, funkade utmärkt! Fick även låna en polismössa av en kille i baren. Han tyckte att jag var så sexig i den att han frågade om jag ville följa med in på kontoret, jag tackade nej. Hur trevlig han än på vara (och skämtsam) så har jag fortfarande en pojkvän - to bad! 

Nu har jag iallafall klämt ner lite mat och är därmed redo för sängen. Känns dock som att jag kommer må värre än värst imorn vilket inte är bra då jag har rätt mycket att göra. Håller tummarna för att min kropp vill hjälpa mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0