Bilder från igår!

Lyckades överföra bilderna iallafall. Tur det och kul för er. Nu får ni se hur min kväll såg ut. Hehehe.

Bella och jag.

Blueberry Pearl (om jag minns rätt) som var hur god som helst! 

En kille som jobbade i baren och tydligen var svensk. Blev så himla chockad när han sa "men varför pratar ni inte svenska med mig då?" när vi sa att vi var från Sverige. Så himla kul! Sen visade det sig att han hade bott i ett hus bredvid skolan de hade gått på eller något sånt. Världen är ju verkligen liten ibland... 

Hur man gör drinkar som världens längsta man. Haha. 

Favoriten! Woo woo , enkelt namn att komma ihåg och det är ju bra! 

Jag och Amanda. 

Jag och någon som jag inte minns namnet på. Men han var regissör iallafall så vem vet, kanske har jag lyckats flirta mig in till ett framtida jobb som skådespelerska? Hahaha. 
Glad tjej på bardisken.
Massa folk på bardisken.

Sen blev den en barfota promenad hem. Det syns på mina fötter idag kan jag säga. Kolsvarta. Men då kan jag kryssa av det på listan med saker jag gjort. Gått barfota på Londons gator -Check!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0