Barnvakt!

Har varit barnvakt ikväll och det gick jättebra som vanligt tills delen kommer som heter "gå och lägg er" ...

När jag får barn så ska jag se till att mina barn vet vad "gå och lägg dig!" och "godnatt" betyder. Oavsett vem som säger det. Ursh.. jag hatar att skrika på dem...känner mig så hemsk ända in i själen. Men jag måste ju få dem att förstå att jag menar allvar för jag har ju inte ens fått något mat än och då blir jag ju ännu mer lätt irriterad. Ursh det är en ond cirkel det där... Men förhoppningsvis kommer det att gå bättre och bättre. 

Nåväl, förutom att jag är hungirg (och trött) så är jag glad också. Håller på att planera lite för helgen, det är ju midsommar som alla svenskar vet. Jag älskar midsommar och inte ens det faktum att jag bor i ett annat land ska få hindra mig från att fira det. Förhoppningsvis ska vädret vara på våran sida. Känns som att det kan bli riktigt bra faktiskt!
Bilder från förra året. Tänk att jag hade så långt hår, när ska det börja växa igen...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0