Anniversary!

Idag firar jag och mina ärr ett helt år ihop!! Dock syns de inte om man inte kollar riktiga nära, vilket jag är överlycklig över för jag hade inte velat ha ärr runt munnen... Men detta gör då att det är omöjligt att visa er  i nuläge... men jag ville bara säga det för det är ju kul när man firar ett år med någon. Trodde att jag skulle hata mig själv och mina ärr men eftersom att de inte syns så blir det bara ett kul minne! 
Den här bilden togs typ en vecka efter och det hade hunnit läka lite bättre då, men jag har ringat in så ser ni något märke i ringara så är det början på mina ärr. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hur fick du dina ärr?

2012-06-30 @ 23:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0