Amandas naglar

Här är resultatet. Bilderna blev inte sådär jätte bra (ursäkta) för jag glömde att ta kort och kom på i bilen påväg in till stan att jag skulle ta kort så jag tog ett par jätte snabba kort och märkte inte förrän efteråt att de blev rätt suddiga. Men ni ser ju på ett ungefär.

Ett tunt skimrande lager underst följt av en guldbrun tipp för att få tippen mer färgad och sedan lite glitter för den uttonade känslan och lite större och färre glitterkorn ovan på. Jag måste säga att jag blev väldigt nöjd (Amanda också vilket var viktigast) och särskilt med tanke på att jag är ovan att måla på andra så det var lite speciellt. Nu är hon redo för balen imorgon och hon kommer vara så fin så är jag övertygad om och jag ska stå där och kolla på henne med glädje oavsett väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0