9 timmar kvar!!

Nu är det inte långt kvar. Nu är det inte långt kvar alls. Ska lägga mig och försöka några timmar iallafall om jag lyckas somna trots nervositet (för nu kan jag lova att min mage pirrar!) för lite sömn kan verkligen behövas. Har iallafall hunnit med att träffa både Elin och Sofia en sista gång, har fått säga hejdå till Thea och Matilda som kom förbi, pratat med Sofie och avsultade kvällen med mjukglass så ja,nu känner jag mig ganska redo. Känner att jag lyckats få ut väldigt mycket på det korta sommarlov jag haft i Sverige och det är jag glad för. Nu väntar alltså min sista natt i Sverige på länge och denna gång i min egna säng. Slänger iväg ett inlägg imorgonbitti också hade jag tänkt så vi hörs då. Godnatt!


En annan gång i mitt liv när jag åt glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0